jordi bayona

Escrits per no deixar d'escriure

JB07: Ja buiden els despatxos

bayona | 04 Juny, 2007 09:23

Tenc informació contrastada de que ja han començar les tasques de  buidar alguns despatxos a l’Ajuntament i al Govern. Per altra banda també crec poder assegurar que no hi ha res tancat pel que fa als pactes de Govern amb UM per part del PP o del PSOE. D’on ve, idò, aquest pessimisme del PP pel que fa al seu futur immediat. Per ventura mala consciència? 

Després dels resultats electorals ha quedat ben palès el fracàs de l’estratègia de la majoria absoluta preparada per Matas i Estarás. Ara paguen la poca prudència, l’arrogància i el colossal error estratègic.  

Quan treus la pasta de dents del tub ja és impossible tornar-la a posar. Això és el que els hi ha passat. Ells, més que ningú, saben de tots els cops baixos que han pegat al seu soci de Govern. Per això ara impera el pessimisme i hi ha qui ja buida el seu despatx. 

La jurisprudència augmenta: Matas sempre és la primera víctima dels seus propis excessos.

Comentaris

Qué optimista eres...

Toniet | 04/06/2007, 13:40

Qué optimista eres, Jordi. Yo no daría nada por supuesto tratándose de UM y PP, son tal para cual, hermanos en la corrupción y los intereses privados. Están obligados a entenderse y no dudes de que lo harán. "Amores reñidos son los más queridos" dicen, y estos dos se quieren mucho, con el bolsillo pero se quieren. Ya me gustaría que volviese un nuevo pacto de progreso, aunque con esta mosca cojonera que es UM, dudo mucho de que vaya a ser posible pues, al final, MAM dirá que no fue posible el pacto por culpa del BLOC (ya advirtió de ello) y nos querrá vender la moto con que UM será la moderadora de la política del PP y volverá un nuevo mandato de Corrupciones, Amiguetes y Asfaltos, S.L., que por lo visto es lo que quiere Mallorca, de lo contrario sus habitantes no hubiesen votado en clave de corrupción mayoritariamente, ¿no te parece?

2 velas

Adolfo | 04/06/2007, 13:54

Mira, con tal de que el PP se queda a dos velas durante al menos cuatro años soy capaz de cantar la Violetera a la Munar.

Re: JB07: Ja buiden els despatxos

Lluis | 04/06/2007, 14:46

"ells saben de tots els cops baixos que han pegat al seu soci de Govern"
Como te traiciona el subconsciente jordi, ya llamas a U.M socio de govern del P.P.. si es que, o crees que lo somos, o nos lo hacemos o algo pasa por aquí

Terapia

Luz | 04/06/2007, 14:49

Los programas de IB3 radio y televisión se han convertido en terapias de grupo. El grupo lo forman los contertulios (todos del PP) y el presentador (tambien del PP). Se sientan todos y se ponen a decir en voz alta sus miedos y sus luces de esperanza. Salen mas confortados de lo que entran aunque sigan teniendo el mismo problema, se les ha acabado la teta y el ATS tiene que volver a hacer de ATS, el fornse de forense y Beltran de... lameculos en privado.

Se han querido olvidar que hacen de periodistas y su labor es informar y no negar la ley D¨Hont por impropia o querer que Las Baleares sea una circunscripción única.

Buenos ejemplos de esto los teneis en el programa de anoche de Beltran, el de esta mañana del forense o el de esta tarde de el ATS. Calafat se ha pasado una hora, ¡¡una hora¡¡ pidiendo llamadas de oyentes y no ha llamado nadie. Esta mañana en la SER en 10 minutos, 14. ¿Cuestión de audiencia??.

Ya queda poco

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb